PROFILE SYARIKAT ARA MOBILE BEAUTY


LATAR BELAKANG PERNIAGAAN
Ara Mobile Beauty menyediakan rawatan yang berkonsepkan tradisional, yang mendapat latihan daripada kolej swasta dalam bidang Diploma pengurusan kecantikan dan sijil-sijil pengiktirafan yang berkaitan dengan kecantikan. 

Salun menawarkan harga yang berpatutan untuk kelihatan jelita sepanjang masa.

Perniagaan ini dijalankan dari rumah ke rumah. Perkhidmatan rawatan terus ke rumah pelanggan pelanggan hanya mdmbuat pesanan dan temuujanji rawatan melalui pesan whatsapp.  Perkhidmatan mengurut selepas bersalin mendapat sambutan yang memberangsangkan. Kesedaran wanita bertapa pentingnya menjaga kesihatan/penampilan merupakan idea tertubuhnya yang sempurna. 
Tarikan utama terhadap kaum wanita ialah dengan memberi pakej selepas bersalin dengan menggunakan bahan-bahan tradisional dan cara perawatan tradisional. Ara Mobile Beauty tidak hanya mensasarkan golongan Melayu sahaja tetapi turut memberi perkhidmatan bukan Melayu juga. Golongan bukan Melayu turut mempercayai keberkesanan
rawatan tradisional Melayu ini dalam merawat diri ketika dalam pantang untuk menjamin tubuh badan kembali sihat dan bertenaga. 



















































Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pakej Rawatan Pantang-kota kinabalu Sabah

Sejarah dan asal usul berpantang bangsa melayu yang menjadi ikutan sehingga ke hari ini.

Kelas rawatan berpantang-kota Kinabalu Sabah